Shaman

Shaman

torsdag 3. april 2014

Fjolling og Rengjøring

Var hos Lene igår :D Det var lenge siden jeg hadde sett henne nå, iallfall føltes det sånn. Vi gjorde egentlig ikke så mye, men det blir alltid masse lått og løye når vi er sammen. Var en tur oppom Europrisen og Ica. Ellers satt vi i sofaen, så på homemade videoer av oss selv fra good old times, og masse bilder. Vi fikk kanon fjolle da vi kom over et gammelt bilde vi redigerte en gang i en app som het WowCam. 

Saphiro og Santino, like you've never seen them before xD

Jeg fikk også snakke med Marion igjen^^ og vi traff på Pål :)

Idag var jeg hjemme i halv 10 tia, og bestemte meg for å rydde og gjøre rent. Jeg starta med å gå gjennom mappa med gamle regninger, bankoppdrag og lønnslipper. Endelig:D gøy når du får gjort noe du har tenkt på lenge. Jeg har vaska gulv, bord, hyller, rista/lufta tepper. Deilig! 

Nå er jeg klar for besøk i helga. Gledings :D 
Marion kommer imorgen, og Amfi på lørdag:)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar