Shaman

Shaman

lørdag 12. april 2014

This Week

Jeg var med Kristian forrige fredag :) Vi møttes på kinarestauranten og spiste god middag, nam! Jeg kunne levd på kinamat, fo'shizzle o_O Så gikk vi hjem til han. Hørte musikk, kikka på youtube og lo. Jeg fikk spille litt Guitar Hero :D Det var lenge siden^^ Gøy, men det var obvious at jeg ikke hadde spilt på lenge. Tidligere mestra jeg Hard og klarte meg fint på Extreme. Nå følte jeg meg som en taper, haha. Klarte å komme meg tilbake på Hard nivå etterhvert da x)


På lørdagen kom Amfi til meg på sleepover :D Vi spiste lasagne, hørte musikk og lot snakket gå ^^ Vi spilte Trivial Pursuit, Fantasi, og "Lappene" mine, hvor jeg har skrevet morsomme og kjekke spørsmål på, som vi begge skulle svare på :) Koste meg kjempemasse, og vi var vel ikke i seng før i 5tia :)


Så var det tilbake på jobb på mandagen. Det var hardt, etter så lenge i permittering. Og siden jeg har betente muskler i føttene var det såvidt jeg klarte å stå oppreist etter første dagen. Kanskje jeg skal prøve meg på paralgin forte. 

Uka gikk egentlig ganske kjapt til tross, og nå igår, avslutta vi tidligere for å ha påskelunch. Vi fikk god mat og hver sitt påskeegg :)

Igår kveld slacka jeg på sofaen med Sopranos og gjorde ikke stort. Jeg vet ikke helt hva jeg skal finne på idag, hmm.. 

-Tatah-

Hvis noen har tips til noe å blogge om, please, give it to me :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar