Shaman

Shaman

søndag 30. mars 2014

Yester Yonder



Her en dag snakket jeg og Mathilde om en dukkekjole hun hadde som jeg va ganske sikker på at jeg hadde da jeg var liten. Idag kom hun opp til meg med den. Og det var nøyaktig den samme kjolen. 



Bevis på at det engang var min?


Den første katten min Susi sammen med barbiedukka mi, haha! Dårlig kvalitet, for jeg tok bilde av et bilde jeg hadde i et fotoalbum :p

Jeg vet ikke, jeg ble bare veldig imponert og underholdt av at denne dukkekjolen har overlevet tida, og nå brukes av neste generasjon:) 

Igår kveld gjorde jeg egentlig ikke stort. Jeg skulle skrive på en av historiene mine, men ting kom i veien, og etterhvert mista jeg skrivelysten. Så jeg endte opp med å høre på musikk på Spotify <3 Og jeg så et par episoder av The L Word. Heite Shane, seriously. Fap fap fap. 


Sånn ellers har jeg prøvd meg på maling i det siste. Jeg suger i å male. Jeg er kanonflink til å male vegger, men når jeg skal male på lerret føler jeg at jeg mangler et kromosom. Skulle tro det ville komme naturlig siden jeg faktisk kan tegne, men neida. Jeg klarte omsider å få til dette da: 


Jeg skjems ikke over det, så det er jo noe :p


Hørt om druene som dro på klasetur?



2 kommentarer: