Shaman

Shaman

fredag 28. mars 2014

Oom! x)

Jeg elsker gaming. Dvs; jeg elsker World of Warcraft :p Er også glad i andre spill som Skyrim og sånt, men uansett hvor mange forskjellige spill jeg prøver, om det er MMORPG eller offline spill, så er det liksom ingenting som slår WoW for meg. Her er noen av karakterene mine :)

Sikkinïxx: Den første karakteren jeg laget. Nightelf Balance Druid. Veldig glad i denne:) Lvl 90. Valgte Druid fordi da kunne jeg bli om til bjørn, katt, leopard, fugl og hvalross x) Navnet er et play på favorittmusikeren min Nikki Sixx. 


Vermillïon: Den har vært gjennom mange navne/rase/faction skifter. Human Destruction Warlock. Lvl 90. Digger Warlocks :) Og han der kompisen min ved siden av er like morro å se på hver gang den beveger kjeften, haha! Navnet Vermillion er fra en av Slipknot's sanger.


Indïan: Den eneste karakteren jeg har levlet kjappere enn lynet. Sinnsyk god DPS. Draenei Survival Hunter. Lvl 90. Kjekke spells, og gøy med pets som den Jade panteren min Morgan^^ Navnet er tittelen på en sang til Sturm und Drang:)



Mïseria: Night Elf Frost Death Knight. Lvl 90. Denne levlet jeg også ganske fort, men jeg spiller sjelden på den, mye fordi jeg ikke er god i DKs spell rotations :p Bruker den helst for Alchemy. Navnet er enda en tittel fra Sturm und Drang sine sanger :p


Kaven: Haha denne levlet jeg opp til lvl 20 tror jeg, og så valgte jeg å booste den til lvl 90 da vi fikk valget. Nightelf Subtlety Rogue. Problemet er bare at jeg suger i melee-ranged classes, så nå gjør jeg ikke annet enn å hoppe rundt i Shrine of Seven Stars :p Latterlig. Navnet er kun et navn jeg kom over i et tv-program, og synes d var stilig:)


Domïno: Denne er kun lvl 81. Mye fordi jeg ikke liker Cataclysm, så jeg nøler med å levle. Pandaren Frost Mage. Søt panda, men er ikke noe stor fan av spell rotation'en. Så jeg er stuck. Navnet er fra en sang av Jessie J. 


Meowi: Denne har jeg levlet på i det siste. Den er nå lvl 75. Human Retribution Paladin:) Antageligvis den eneste melee klassen jeg liker og får til å spille :) Meowi, ganske enkelt fordi jeg liker katter, haha. 


Har også en haug med low-levels, men tenkte det holdt med disse bildene:) Er jeg skikkelig geek nå som jeg blogger om WoW? Haha jaja, what I like is what u get ;)

Her er en link til alle cinematics'ene for alle expansions'ene :)


Neste expansion heter Warlords of Draenor. Det gleder jeg meg masse til. Da fikser de på grafikken og utseende på rasene vi kan velge å være :D og vi får lage egne hus som vi selv eier. Garrisons heter det vel. Det blir gøy^^


Toodles!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar